Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jennifer - WaarBenJij.nu Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jennifer - WaarBenJij.nu

Chiang Mai

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

14 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

13 juli
Om 6 uur werden we al opgehaald bij het hotel en naar de bus gebracht. We kregen allemaal lekkere hapjes voor in de bus van onze gids en in de bus zelf kregen we ook nog allemaal eten. Het was een lange reis, maar heb muziek geluisterd en gelezen, waardoor het nog redelijk snel ging. Rond half 1 arriveerden we in Chiang Mai en heb ik een taxi genomen naar Smile House 1, gevonden in de Lonely Planet. Ik nam de goedkoopste kamer met een halve boom erin haha. Er was een zwembad en chille banken om op te relaxen. Ik ben eerst even wat gaan eten bij een leuk restaurantje naast het guesthouse en heb toen de hele middag gelezen in een ligstoel aan het zwembad! 's avonds ben ik de straat op gegaan en zag ik ineens een hele drukte met allemaal kraampjes en heel veel mensen! Het was zondag en dan is er altijd een grote markt in Chiang Mai! Heel erg leuk! Overal was muziek en eetkraampjes en ze hadden allemaal tafeltjes en stoeljtes neergezet, erg gezellig! Ik ben de hele markt afgelopen en er was ook klein meisje viool aan het spelen en aan het zingen, zo schattig! Heb wat kleding gekocht en heb toen wat hapjes geprobeerd, erg lekker! Toen ik moe was heb ik op straat een voetenmassage genomen wat ook chill was. Het begon net heel hard te regenen en het was onder een afdakje, dus was heel leuk om naar de mensen te kijken vanuit de luie stoel. Ben daarna weer naar het guesthouse gegaan heb heerlijk geslapen.

14 juli
Vanochtend werd ik vroeg wakker en ben gaan ontbijten aan de rivier, erg leuk! Het was al erg warm. Heb even mijn spullen laten wassen bij het vrouwtje naast het guesthouse en heb toen een tempeltour gedaan van een route die in de lonely planet staat. Heel veel mooie tempels gezien en omdat het nog vroeg was, was het erg rustig! Ik kreeg een smsje van Sylvie en ben toen terug gegaan naar het guesthouse om haar te meeten. We zijn eerst wat gaan eten en zijn toen op zoek gegaan naar een touroperator die ziplinen aanbied, zelf bij tours kan je hier afdingen! Toen we de leukste gevonden hadden hebben we die geboekt. 's middags hebben we bij het guesthouse gezeten en ontmoetten we een Engelse jongen met wie samen hebben gegeten. Terug bij het guesthouse ontmoetten we nog meer mensen en zijn we met z'n alle de stad in gegaan om wat te drinken, was erg gezellig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Jennifer

Actief sinds 05 Juli 2014
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 3177

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2015 - 22 Januari 2016

Op uitwisseling in Mississippi

01 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Reis door Zuid-Oost Azie

Landen bezocht: